(Android) Banana Kong ubegrenset hacking av krystaller
Feb 20, 2022 1:31:58 GMT 1
Příspěvek od: softcusapowrce on Feb 20, 2022 1:31:58 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Banana Kong ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Banana Kong IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset hacking av krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Banana Kong 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er upassende. Jeg installerte dette spillet på telefonen min, og det viste meg bare halvskjerm siden jeg ikke kan se bunnen av spillet. Telefonens skjermforhold er 19:20.
Jeg liker det veldig godt, det er underholdende og det er sååå vanedannende. Det er det beste spillet å spille hvis du er brett.
det er bra
For noe tull, apen kan ikke hoppe. Hva i helvete
Veldig kjedelig spill det er en forespørsel ikke last ned dette spillet
Når du får prestasjoner, blir det umulig å samhandle med spillet, noe som ofte fører til at du dør
DETTE ER SUPER DUPER GØY OG NÅR DU FÅR EN HØY POENG FÅR DU AUTOMATISK 500 BANANER OG DU KAN OPPGRADERE OG HA SØTE DYR OG STYRE BANANENE DINE Men én ting hvorfor når du bruker den gratis 1 hjerteannonsen og så bruker du den for mye går bort? Uansett, DETTE SPILLET ER SÅ MYE GØY OG DET ER EN SUPER ENKEL SØT GØY AKTIVITET Å SPILLE
dens lette trenger sum wrk du kan ikke engang hoppe høyt for å få de ekstra bannas når du hopper på en blomst eller trærne gjør det der han kan hoppe på den typen obsticals 🤷
Dette spillet er en fin måte å gjøre et godt inntrykk på 6th century fox news-kanalen, og det er noen få dager på å gifte seg neste måned, men jeg vil ha et par hundre tusen mennesker som sjekker der ute, og jeg er ikke sikker på om jeg ville være en god spiller i en lang periode, men jeg skal ha noen dager med lommespill
Rockman X Dive er et nytt action-eventyrspill utviklet av velkjente ... Se også Banana Kong Mod Apk (Ubegrenset bananer, hjerter) Last ned for Android
B Bry
Banana Kong Jangovar zbf
jeg elsker det, det er så gøy at jeg kan spille det hele dagen hver dag jeg slutter aldri å spille på det jeg var oppe hele natten og spilte dette
Ri på villsvin
Dette spillet er så gøy at det har lite eller ingen tillegg, og det bringer tilbake så mange barndomsminner.
Først og fremst har spillet en god kunststil, jeg liker også veldig mye innsats og spillingen som ble lagt ned på en uendelig løper, jeg føler også at musikkvalget ikke bare er fint å redusere til, men også passer spillet veldig bra, men det er ikke perfekt jo mer du spiller det, jo mer repeterende blir spillet, hvordan jeg ville fikse problemet er å ha flere temaer som vil randomiseres hver gang du startet en runde, pluss at vanskelighetsgraden endres så raskt, noen av områdene er vanskelige og enkle.
Jeg elsker dette spillet Hvis jeg hadde vinger, ville jeg fly vekk fra alle mine problemer, alle mine ting Og jeg ville fly til et sted for trøst. Himmelen vet at jeg trenger en forandring Hvis jeg hadde vinger, Herre gi meg vinger Å jeg har hatt min del av sorg Gikk alene, en ensom vei jeg kunne bruke en ny i morgen Hvis jeg hadde vinger, ville jeg gjort det så Man kan ikke forutsi fremtiden Man kan ikke angre fortiden Men vi kan gjøre nåtiden nyttig Bygg en fremtid som vil vare hvis jeg hadde vinger jeg ville fly vekk fra Alle mine problemer, alle mine sår Og jeg ville f
Morsom app, men alternativet for å deaktivere annonser fungerer ikke i det hele tatt, så avinstallert er det
Så langt så bra! Blir vant til det... igjen! Absorberende og interessant,!
Kong Julien: Schnapp 'die Krone - Gratis Online spill
Jeg liker spillet, men egentlig ikke jeg liker en oppgradering alt jeg stadig mister Jeg bryr meg egentlig ikke dette spillet er morsomt
det var veldig fantastisk spill og veldig vanedannende.
Banana Kong Veiksmas rykc
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Sarguzasht sfg
Banana Kong Acción grah
Banana Kong - Last ned gratis for Android - Veadug
søtt spill ... bare ikke veldig lett å manipulere når spillet går opp
Spillet var bra spill grafikken er veldig bra og spillet har også fem hjerter for å fortsette å spille deg hvis du får mer bananer kan du kjøpe ting i butikken ganske morsomt spill du bør installere det 😋
spillene er super morsomme, men det burde meg flere karakterer og kostymer
Jeg elsker spillet. Det er så nostalgisk og veldig bra satt sammen, det er et av de spillene jeg kunne spille i en time uten å være klar over det. Jeg elsker grotter og ørkenen osv. Definitivt anbefale. Selv om jeg gjerne vil se litt mer også med noen få oppdateringer, da det føles som om det ikke har blitt oppdatert på en stund.
Også reklame, men så bra.
Fantastisk gøy
Fantastisk spill, stor utfordring mens du spiller hvert nivå, forbedrer hjernen/sinnet og hukommelsen din, pluss å ha mye + mye moro også. Kan ikke slutte å spille dette fantastiske ~ Brilliant ~ Fabulous ~ Amusing ~ Flott grafikk også. Tusen takk for at du gjorde dette ut av denne verden fantastisk morsomt for alle spill. 🤩_💞_🌟_🌟_🌟_😀_🌟_🌟_🌟_😍_♥️_♥️
det er bra, men jeg hater annonsene
Beklager for at jeg ga tgis én stjerne fordi den henger, jeg vet ikke hvorfor, men skjermen beveger seg ikke, men når jeg laster ned tgis, beveger den seg og jeg dør så jeg spilte igjen og skjermen beveger seg ikke, den blir hengt eller feil 😭😭 så jeg slått av nettbrettet mitt og musikken er på fra denne appen og musikken er slått av, så jeg tror fanen min er ok nå og jeg slått på nettbrettet mitt og det er ok nå beklager jeg at jeg ga denne ene stjernen, men den holder seg😕😕
Det er ikke hyggelig boooo
dette spillet er kjempemorsomt, men jeg har noen problemer. Dette er på den bærbare datamaskinen min hver gang jeg rammer jeg hopper og når jeg ruller hopper jeg igjen dette spillet er ok. Sett 5 stjerner på dette spillet hvis du kan fikse det med bærbar datamaskin
For mye vold og nakenhet
Banana Kong მძაფრსიუჟეტიანი utr
Tidløs Min 10 år gamle niese er et beist på Apex, og det hele startet da jeg introduserte henne for spill ved å la henne spille dette spillet da hun bare var 2 år gammel. Nå har jeg en egen datter og hun er 3 år gammel, og hun elsker dette spillet også. Dette spillet er en beist-skaper lol
Banana Kong. Pris: $ $1.23 37.41. laste Link. Spille dette spillet som Kong apen. Outrun banan skred som du svinge fra vine til vine.
Jeg synes det er veldig morsomt spill fantastisk spill elsker det
det er et veldig fint spill.
Den kommer i full skjerm og blir vanskelig å se nedenfor
Bra spill, sveipefunksjonen fungerer ikke alltid
Dette spillet får fart på øyet
Morsomt spill for å måtte betale, ikke ideelt når små barn leker
Jeg liker virkelig dette spillet. Den har en flott opplevelse, jeg elsker det nye området de la til, og de andre scenene. Jeg elsker variasjonen av powerups, turer, hatter, glider og mange flere. Jeg anbefalte denne appen 5 STJERNER! 😄 🎮 🏅🏅🏅🏅🏅
Morsomt og vanedannende, vanskelig å venne seg til kontroller.
Jeg begynte å laste den ned i går, den har fortsatt ikke lastet ned ennå